Friday, May 1, 2009

excited yet anxious

tml will be my bowling trial selection ler. so excited abt it lor. so 2day i went to safra tamp to bowl n get try to get used to the lanes for tml de games. played a total of 8 games with an avg of 159. highest game was 191 n lowest game was 119, which is the 1st game. 1st ball avg was 8.3. hope i can get selected n get into TP de bowling team as the team is full of elites n im sure i can get to learn alot if i get in the teams. really hope that u'll be there tml to give me the support that i need n share the joy with me if i really get selected coz i really wanna share my happiness n joy with u. with ur support, i believe that i'll be able to make it de. tml its going to be 10am @ safra tamp. hope to see u there.

1 song that i wanna dedicate to u gal, which is 永不消失的彩虹 by 卓文宣。the lyrics goes like this:

我看见你的瞳孔 看见的那片天空
你指尖尽头 架空属於我的梦
那是清澈的星河 那是橘色的云朵
遥远的天国 建筑这一道彩虹

^你把我眼底的寂寞 彩绘成缤纷的宇宙
跟在你身后 带我静静遨游

*请不要放开我的双手
不要缺席我的以后
请留给我 慢慢消失的那一道彩虹
已经习惯你的双手
牵著我的那种温柔
只有你懂 我会流泪是因为最深处的感动

我以为天是黑的 你忽然放了烟火
我才发现我 生命可以很闪烁

^ *

请不要关掉我的镜头
不要熄灭我的以后
快给黑夜 永不消失的那一道彩虹
已经习惯我的双手
你能感受我的颤抖
只要你懂 我会流泪是因为最深处的感动


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com



p.s.: 你就是我永不消失的彩虹
很爱恨爱你的傻瓜字