Tuesday, May 5, 2009

i failed to keep my promise

i remembered that i once promised u that i will not let my tears flow down my face ever again but whenever i think of u, the times we had together n ur msn nick, im unable to control my feelings anymore n juz 情不自禁 de cry out loud. this had hppn i dunno how many times ever since u left me n im really not getting any better as times goes by. juz wanna apologise to u once again that i broke my promise that i made to u.

rmb we once sang this song tgt, which is 小鬼&卓文宣 de 爱的主旋律. i hope that i can have the chance to sing this song with u again hand in hand.

鬼:是你在那个雨季 走进我生命
带着一点任性 和温柔的表情
^萱:是你在那个雨季 赶走了孤寂
温暖的笑容 换我仅有的坚定

#鬼:天上一万颗星星 我却只看见你
要说这是幸运 还是不可思议
萱:身边有太多风景 我却停在这里
说我傻的可以 还不是因为你

*鬼:是你的声音 萱:带给我勇气
鬼:恋爱的频率 萱:直到我心底
鬼:如果你愿意 萱:是否我愿意
合:来自我幸福的主旋律
鬼:从前都失意 萱:现在我相信
鬼:天空会放晴 萱:爱会更甜蜜
鬼:如果你愿意 萱:是否我愿意
合:爱的主旋律 永远唱下去

^ # *

la..... la..... la.....

鬼:如果你愿意 萱:是否我愿意
合:来自我幸福的主旋律
鬼:从前都失意 萱:现在我相信
鬼:天空会放晴 萱:爱会更甜蜜
鬼:如果你愿意 萱:是否我愿意
合:爱的主旋律 永远唱下去

#


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com



p.s.:你就是我此生最美的风景
很爱恨爱你的傻瓜字

  • 8.33pm